TERMENI ȘI CONDIȚII

Informatii oaspeti – Regulament Hotelier

REGULAMENT HOTELIER

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotelul Secret-Garden și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervari).

Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare.

Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:

„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;

„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata in hotel;

„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.

Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.

 În calitate de Gazde, dorim să aveți o ședere plăcută la Hotelul Secret-Garden, asigurându-vă că ne străduim ca serviciile oferite să fie la nivelul cerințelor dumneavoastră.

PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervarea se face prin mail- ul rezervari@secret-garden.rorezervari@secret-garden.ro  sau la unul dintre următoarele numere de telefon:

  • T: 0262 298 035
  • M: 0762 007 793

Rezervarile trebuie efectuate in avans.

Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii.

Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, o data ce rezervarea a fost securizata (preautorizare card credit, plata prin banca, cash la receptie sau plata card la receptie) printr-un depozit sau un voucher de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator.

 

 

ANULARI SI NEPREZENTARI

 

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris pe urmatoarele adrese de e-mail:rezervari@secret-garden.ro

Oaspetele este raspunzator pentru plata catre hotel a taxei de anulare, suma care este descrisa de catre hotel in momentul rezervarii.

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp in care hotelul le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii.

 

MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR

 

Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre hotel. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

Hotelul nu este responsabil pentru daunele cauzate de oaspete in afara premizelor hotelului.

 

POLITICA DE GARANTARE

O carte de credit valabila ce va fi folosita ca garantie / depozit sau pentru preautorizare este solicitata in momentul rezervarii dar si in momentul cazarii.

Hotelul accepta cardurile de credit MasterCard, Visa si American Express.

FARA DISCRIMINARI

 

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

 

 

TAXE, DEPOZIT SI PLATA

Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.

Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur inainte de si/sau la sosirea la hotel, cat si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate hotelului in numerar sau cu card bancar, sau prin preautorizarea unui card bancar. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la hotel. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a hotelului (lei/ron) , in acord cu procesul de rezervare. Monedele de ofertare alternative sunt doar indicative si vor fi bazate pe rata interna de schimb a hotelului, si sunt supuse fluctuatiilor bancare.

Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare cat si pentru extra serviciile agreate conform ofertarii, cel mai tarziu in ultima zi de sedere pe baza prezentarii contului, impreuna cu dovada depozitului oferita initial de oaspete.

In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete spre garantare nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceasi situatie de anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine o carte de credit cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire in hotel.

Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul hotelului de a retrage suma de anulare a rezervarii din cardul de credit folosit pentru garantare, asa cum este mentionat mai sus.
Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma) sau prin card de credit.

In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul solicitat, hotelul poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.

POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)

Check In: incepand cu ora 14:00
Check Out: pana la ora 12:00

Hotelul este indreptatit sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii.

 La sosirea la receptia hotelului, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport, permis de conducere) angajatului hotelului prezent la receptie.

Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.

Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in, respectiv check out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.

In situatia in care aveti nevoie de o cazare mai devreme decat cea standard a hotelului, va rugam sa ne contactati. Hotelul recomanda rezervarea noptii de dinaintea cazarii pentru situatiile in care se doreste garantarea pentru cazarea mai devreme decat ora standard.
Depasirea orei de decazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe, inclusiv dar nu limitat la taxa de decazare tarzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte sumplimentara.

 Pentru a ne putea duce la îndeplinire aceste obiective, în așa fel încât sa reveniți la noi cu plăcere de fiecare dată, vă rugăm să respectați următoarele reguli de ordine interioară:

 

  • Să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în Hotel; intrarea acestora în hotel se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Hotelului;
  • Să nu intre fără permisiunea Hotelului în alte camere sau în spațiile destinate doar personalului Hotelului;
  • Se interzice accesul oaspeților în bucătaria, barul, precum şi folosirea aparaturii (calculatorul, aparatura de sonorizare, etc.) hotelului fără acordul Conducerii Hotelului;
  • Să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului, în caz contrar aceştia datorează hotelului suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă;
  • Să nu preia la plecare bunuri din dotarea Hotelului Secret- Garden;
  • Să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți;
  • Vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cardul de acces în cameră. Pentru a se elibera duplicatul este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate;
  • Vă rugăm să informaţi personalul recepţiei sau al restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment;
  • Nu este permis a se aduce în complexul hotelier obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant;
  • Părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului. De asemenea, orice accident produs ca urmare a supravegherii necorespunzătoare a copiilor este responsabilitatea însoțitorului/însoțitorilor;
  • Orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a nerespectării prezentului regulament, este responsabilitatea turistului;
  • Este interzis accesul și utilizarea consumatorilor electrici mari (ex.: reșouri, radiatoare, fierbătoare, etc) în complexul hotelier, altele decât cele dotate de noi;
  • Nu folosiți prosoapele pentru: șters părul vopsit, pentru demachiat, curățat încălțămintea, geamantanele, pardoseala etc. A se folosi doar pentru uz corporal.
  • Gunoiul și resturile menajere se vor depozita în locurile special amenajate, în saci menajeri sau în coșurile de gunoi;
  • Nu aruncați în vasul WC obiecte care ar putea conduce la înfundarea sistemului de canalizare; valabil și pentru sifoanele de la lavoar și duș;
  • Accesul în bazele de tratament și/sau SPA este permis doar persoanelor luate în evidență la recepție. Orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiiilor nu este responsabilitatea noastră.
  1. Copiii sub vârsta de 14 ani trebuie să fie însoțiți de un adult;
  2. Accesul la baza de tratament se face între orele 08.00 – .00, iar la centrul SPA este între orele    .00-22.00; orarul se poate modifica cu condiția ca receptia să anunțe din timp turistul!
  • Predarea cheii/cartelei de access la recepție se face după ce s-a realizat în prealabil verificarea camerei de către personalul de serviciu al hotelului;
  • În cazul plecării anticipate trebuie anunțată recepția hotelului cu minim 12 ore înainte.

COMPORTAMENTUL

Hotelul Secret-Garden isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul hotelului.In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, hotelul poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.

Hotelul Secret-Garden  nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope.

Hotelul Secret-Garden isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.

Hotelul Secret-Garden isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check out).

 Hotelul Secret-Garden este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.

POLITICA DE ACCEPTARE COPII

Toţi copiii sunt bineveniţi.

Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile suplimentare existente.

Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

Toţi copiii cu vârsta intre 7-18 ani plătesc ____ pe noapte fara mic dejun dacă folosesc paturi suplimentare

Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o cameră este 1.

Tipurile de camere care pot găzdui paturi suplimentare sau pat bebe sunt camerele _____

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pat suplimentar pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.

POLITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Oaspetilor care isi modifica rezervarile deja confirmate le solicitam sa anunte hotelul inainte de sosirea planificata, asa cum este mentionat in politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor penalizari totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.

Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice camera va fi strict limitat, conform rezervarii, si sub nicio circumstanta nu poate depasi cifra 2 (doi). Limitarile au fost stabilite pentru sanatatea, siguranta, confortul oaspetilor, cat si pentru designul si pentru motive operationale ale hotelului.

Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, hotelul nu va fi facut responsabil si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.

Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful cat si numarul de oaspeti.

Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.

In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, precum si in situatia prezentarii la cazare cu copii mai mici de 14 ani impliniti, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.

ANULARILE FACUTE DE HOTEL

 

Hotelul Secret-Garden poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

TRANSFERURILE DE LA/CATRE AEROPORT SI TURURILE

Transferurile de la/catre aeroport si tururile pot fi rezervate fie pe pagina noastra de internet, fie prin email, prin agentul de turism sau turoperator sau direct la receptie.

Plata pentru aceste servicii se va putea face in avans, la check in sau la compania operatoare de tururi, in cazul in care alegeti acest din urma serviciu.

Semnalistica

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică: 

  • NU DERANJAȚI!” – nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7:00 – 15:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului; 
  • VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră. 
  •  

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code

Hotelul Secret-Garden nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Accesul în zona bazinului de înot este permis doar în costum de baie, șlapi curați, prosop, halat, cască.

Este interzis accesul în piscina și in zona Spa persoanelor cu boli dermatologice și infecțioase, precum și accesul minorilor sub 14 ani neînsoțiți sau nesupravegheați

Modalități de plată

Pentru plata serviciilor Hotelului sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Union Pay), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar.

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Gratificații și costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor

Fumatul

Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd. si nu sunt permise în incinta Hotelului Secret Garden ,conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016).

 Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sala de conferinta, baile, si zona de receptie precum si tot parterul hotelului. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in hotel.

Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata.

In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interiorul Hotelului Secret-Garden, hotelul va percepe o taxa de curatare de 200 euro la care se va adauga numarul de nopti in care camera nu a putut fi folosita datorita acestor incalcari.

Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul hotelului si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 200 euro.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

 

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și/sau păsări.În cadrul restaurantului și a centrului SPA nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.

Micul dejun

Micul dejun se serveşte in restaurantul din incinta aflat la parterul hotelului, în intervalul:

  • 7.30 şi 10.30 am (de luni până duminica)

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costa _______/persoana (va fi utilizat cursul de schimb BNR al zilei curente).

SERVICIUL DE CURATATORIE HAINE

Hotelul Secret-Garden isi rezerva dreptul de a refuza acele obiecte vestimentare care sunt excesiv de murdare sau total/partial distruse (arse, descusute, etc).

Nici hotelul si nici furnizorul sau de astfel de servicii nu pot fi facuti responsabili pentru distorsionarea culorii, a nasturilor sau a accesoriilor in timpul procesului de curatare.

In situatia in care se dovedeste ca hotelul sau furnizorul sau de servicii a adus prejudicii obiectului respectiv, suma maxima platita va fi de 5 (cinci) ori valoarea curatarii acelui obiect vestimentar.

Spațiul de parcare și autoturismele

Hotelul Secret-Garden pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, ___de locuri de parcare. Locatia dispune si de o statie de incarcare electrica.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

Hotelul Secret-Garden este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Hotelului Secret-Garden

 In situatia in care personalul hotelului gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, hotelul va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care hotelul va trata acel obiect la discretia proprie.

Asistență special

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Hotelul Secret- Garden poate caza persoane cu dizabilitati, dispunând de rampe și lift.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidențialitatea informațiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal 

Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice.

Politica de protecție a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.

Lenjeria se schimbă la ____ zile de cazare sau la cererea clientului. Prosoapele se schimba la ___- zile sau la cerere. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute şi reclamaţii 

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri: 

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Hotelului SecretGarden de care au beneficiat; 
  • au produs degradări sau distrugeri; 
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție; 
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit. 

Hotelul Secret-Garden se obliga sa rezolve orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul situării structurii hoteliere în timp eficient din momentul formulării acesteia.  Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești din Cluj-Napoca. 

Program de eliminare a clienților indezirabili

 

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant,sala de evenimente, baza de tratament și centrul spa, cât și normele de conviețuire socială și cele morale. De asemenea, oaspetele Hotelului Secret-Garden trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea hotelului lăsate în folosința sa pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz. 

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în Hotelul Secret-Garden oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Hotelului Secret-Garden va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora. 

Ne rezervăm dreptul de a evacua din hotel, restaurant, sala de evenimete, baza de tratament sau centrul spa oaspeții cu atitudine necorespunzătoare. 

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții. 

Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier. 

Conducerea hotelului poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Hotelier. 

Băuturi alcoolice 

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii. 

Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul Hotelului Secret-Garden beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite

  • welcome tray (cană fierbător, cafea, ceai, zahăr) ,apa
  • rețea de internet wireless
  • serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
  • apel de trezire
  • primirea și transmiterea mesajelor
  • servicii de rezervări la restaurant
  • parcare

Servicii cu plată

  • transfer de la și către hotel la aeroport sau gară
  • produse minibar
  • acces la centrul spa si baza de tratament
  • servicii de spălătorie sau călcătorie
  • telefonie internă și internațională
  • trimitere și primire corespondență
  • curierat intern și international
  • parcare pentru oaspeţii care nu sunt cazaţi în hotel 
  • centru de conferința

 

Protecția în caz de incendiu 

Siguranța oaspeţilor se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu. 

Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului. 

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie. 

La cazarea în hotel, solicitați de la recepție informații referitoare la modul de comportare și de anunțare în timp util, în caz de incendiu, precum și de asigurare a salvării în condiții de siguranță pe căile de evacuare. 

După cazare, se studiază planul de evacuare în caz de incendiu (se găsește afişat pe partea interioară a uşilor camerelor de cazare) şi instrucţiunile stabilite de conducerea hotelului. 

Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare şi butoanele manuale de semnalizare a incendiilor de pe nivel. 

În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie. 

Cheia sau cartela de la camera de cazare se amplasează în locuri uşor accesibile. 

Se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor. 

Se verifică modul de oprire a sistemului de ventilare şi climatizare a camerei de cazare (în timpul unui incendiu, camera de hotel în care vă aflaţi poate fi inundată cu fum şi gaze toxice dacă nu se întrerupe funcţionarea respectivelor instalaţii). 

Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia hotelului. Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate. Nu incercați să remediați singuri defecțiuni sau erori ale aparatelor din hotel. 

Nu introduceţi în clădirea hotelului substanţe inflamabile, explozibile sau toxice. 

Nu fumaţi în cameră. 

În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli: 

  • În cazul izbucnirii unui incendiu în hotel, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu. 
  • Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, acţionarea butonului de semnalizare şi anunţarea personalului de la recepţie prin telefonul din camera sau telefonul de pe holul hotelului cu apelare directă către recepție. 
  • Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale. 
  • Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare. Nu folosiţi lifturile, acestea se pot bloca. 
  • Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cheia/cartela de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră. 
  • Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată. 
  • În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede. 
  • Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare. 
  • În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.

 

Protecția în caz de cutremur 

Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri: 

  • se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați; 
  • se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc. Nu se foloseşte în niciun caz ascensorul. 
  • dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc. 
  • pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor.

FORTA MAJORA

Hotelul Secret –Garden  nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:

  • Oricare dintre partile hotelului este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de hotel.
  • In imposibilitatea alimentarii hotelului cu gaz, electricitate sau apa venita din exteriorul
  • Hotelul nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori.
  • Incendiul, explozia, grevele sau mtingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea,inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliattea hotelului de a isi oferi serviciile.
  • Hotelul sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.

 

CONDITII SI INFORMARI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.

Personalul hotelului nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

Hotelul Secret-Garden își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care hotelul îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din România.

Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este facuta în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.

Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Hotelul Secret Garden  nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.

PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Hotelul Secret Garden le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experientele dumneavostra .

Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil pentru a permite managerului hotelului să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.

Clauze finale 

Considerăm că, orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Hotelul Secret-Garden (cazare, restaurant, sala de evenimente, baza de tratament, centru spa,) are posibilitatea reală de a se informa, și in consecință se poate spune ca a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit. 

Hotelul Secret- Garden, ia toate măsurile legale pentru stoparea și sau diminuarea riscurilor la care pot fi expuși turiștii și angajații prin încălcarea și/sau nerespectarea regulamentului hotelier, inclusiv evacuarea persoanelor care pot pune în pericol alte persoane.

Sănătatea oaspeților și membrilor echipei noastre este principala noastră prioritate.

Angajamentul nostru este acela de a asigura servicii de calitate și de maximă siguranță.

Modificări termeni și condiții 

Regulamentul hotelier se modifică și se adaptează în permanență la legislație, la recomandările turiștilor, ale angajaților și colaboratorilor astfel încât să oferim garanție și siguranță maximă tuturor persoanelor care intră în hotelurile noastre.

Vă rugăm să contribuiți, împreună cu noi, la respectarea Regulamentului

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Hotelul Secret-Garden! 

Conducerea, 

.

.